~ a K u N a M a ~

.:: Apa la yang aku merepek kat sini ::.

Monday, April 16, 2007

F1 ngan AF.. mana best?

Aku rasa F1 tahun ni la yang paling best nak tengok.. Baru mencabar. ni dah dekat 5 tahun.. asik asik Ferrari asik Ferrari... tahun ni mcm Maclaren dah naik balik.. Team BMW Sauber cam power dah.. baru la enjoy tengok mata drivers semua dekat dekat..

Tapi tahun ni Schumacher dah takde la plak.. kalau dia ada masa tengah saingan power camni baru best.. takde la muak tengok muka eksen dia atas podium tu.... serius boring... Tapi tahun ni aku macam dah nak terminat lak kat mamat Hamilton tu.. Rookie tapi hebat... ehek... Nasib baik takde talian Afundi kat F1 ni.. kalau tak aku dah Afundi sakan dah mamat ni kasi memang title F1 tahun ni.. hak hak hak hak...

Sebut pasal Afundi... AF5 kali ni la yg paling bangang aku rasa.. AF4 dulu bosan gak tapi takde la se mandom yg ini.... Sebab pengetua nye ke.. Sebab studentnye ke... tapi dalam byk byk AF.. aku rasa takleh lawan AF2 ngan AF3 gak la... bukan sebab aku suka AFUNDI MAWI.. tapi yang dua AF tu je la aku tgk bebudaknye bertahan sampai harini... yang AF1 byk jadi DJ je la... yang lain ampeh.. tak dengar cerita dah...

Nak nyelit la jugak psl bola.. tak sabo la plak nak tunggu game AC Milan vs Man. United. Uwaarrghh sedey nye. apsal derang jumpa se awal ini.. kenapa perlu jumpa derang berdua.. aku tak tau nak sokong mana.. dua dua aku suka... Adeh la.. tensennye... Takyah tengok la... Puas hati..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home