~ a K u N a M a ~

.:: Apa la yang aku merepek kat sini ::.

Thursday, June 08, 2006

Lama nye la tak mengarut kat sini..

Salamz sumer... sorry la lamanye tak menulis... benonye mood turun naik lepas streamyx dah ok... and as expected, bill tetap penuh masa servis tergendala itu hari... kata je nak waived... sah sah kene gi ngadap kerani kat tm.. sapa ada masa nak gi... kureng tol la... mangkuk ayun.. :D So menyahut seruan sorang member soh menulis balik... ye le.. tulis la... hak hak hak

Since cuti sekolah ni pun dah nak abih... cuti aku pun dah nak abih.. minggu depan dah kene masuk kije balik... ngalahkan cekgu skolah cotinye... lepas geram la ni.. konon la.... paksa cuti sebenornye... customer pun takde the whole week... pm lak sound... gi la book chalet... hehehe apa lagi.. dengan pantas la... lepak kat PD ade resort baru bukak rasanye baru setahun kot tak silap... Tiara Beach Resort.. depan Palm Spring... sapa join tanco kalau penah dtg palm spring ni.. bole bayangkan la kat mana.... so bole la lepas geram sebab aritu hardones buat gath tak dapek nak join.. sob sob...

Tempat nye ok la... ala ala sunway lagoon la.. tapi takde la menan canggih canggih ni... maksud aku pool utk bebudak enjoy tu ok la... bukan kata bebudak je.. mak bapak bebudak pun belasah main sama.. padahal dah terang tulis.. khas untuk bawah 12 tahun... hehehe aku takpe.. sbb layankan ayish.. so terpaksa la main sekali... wakakakaka...

OK... kol 12 malam sok 9/6 maknanye dah masuk 10/6 la.. dah kira mcm start la world cup 2006... genap jugak la maknanye aku bermastautin kat umah shah alam ni... hehehehe.. teringat masa cuci umah sambil layan match mana ntah aku tak ingat.. tapi masa final brazil ngan germany tu mmg sah sah layan sekali ngan apek apek yg pasang kitchen cabinet... hampeh... mende wajib pertama kene beli pun sebab world cup ni la dulu.. tv la... so this year punye fever... aku rasa aku stay lagi la ngan argentina dan germany ku.... hehehehe.... walopun aku mcm dah ada rasa brazil nak menang... hentam la... sokong tetap sokong... jersy aku dah pilih kaler... so gud lak la.... run goleo run...

-Die Welt zu Gast bei Freunden-

Labels: ,

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kok ye pun nk gi PD cakep le... dah suwuh teman burnkan smallville x date2 opis... letih tul... belik la dvdrom, bleh bakar 12 episodes tewus

10:21 AM  
Blogger Izan said...

hak hak hak... kan kite dah bagitau kita off the whole week... yg gi tgu watpe... takpe. sok lusa kite masuk opis bagi la ek.. dvd rom?? tak mampu la.. wakakaka.. bayek beli dvd player baru yg support divx...

9:50 PM  
Blogger princessren said...

hehe u sokong sapa WC? argentina and german? hehe.. oklah tu. they definitely going to the 2nd round. and german seems to go strong... :D

7:56 PM  
Blogger Abu S.H said...

aku baru tau kewujudan blog nko..
heheh...nanti aku letak dlm blog aku..
as...budak klang jugek (bunyi jawa sket)

11:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

happpa la lu.. dok umah pun maleh update blog... hehehe hmmpehhh!

5:17 PM  

Post a Comment

<< Home