~ a K u N a M a ~

.:: Apa la yang aku merepek kat sini ::.

Friday, March 31, 2006

Yang menganiya dan teraniya...

Aku mcm dah konpius bila isu ni ari ari kluar kat paper. Sapa yg betul sapa yg salah... Si pengadu or org yg diadu.. Memula masa kluar si Pengadu kata lauk kepala ikan sardine dewasa tu sampai 45 hengget.. aku pun naik hangin gak.. but then lepas yg kene adu comment actually lauk yg dijual comes together with flesh and egg plus the half head... which approximately 20 people bule makan.. aku dah jadi confuse...

Mana satu nak percaya... atau mmg worth ke lauk tu suma cecah 45 hengget?? berapa ekor dia kasi daaa... betul ke sampai 20 org bule makan... bukan si pengadu kata nak beli for his wife je ke... then yg yg kene adu tu watpe bagi sampai byk byk?? Hmmm....

Pastu ari ni dalam TheStar siap ada kluar tuan punya restoran muka dah sembab sembab nangis... made a clearification on the issue plus issue kene saman ngan KPDNHEP sbb tak pamer price tag.... Sighhhh.... yg aku lagi peenninggg... dah takde issue lain ke papers dalam malaysia ni nak war warkan... kalau aku la jadi tuan kedai... take it positively la.... it already make your restaurant famous satu malaya... free advertising tu...

Conclusion nya.. aku tak gemar nasi dagang.... kalau nasi kerabu ok la...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hahahah memang macam tu izan that why kena siasat both sides. Kalau satu side nampak bias lak, tak gituh? hehehhe. Btw, congrat sebab ada blog dah jgn lupa update selalu heheheh. Eh aku ni ada kena boleh melalut plak...

11:41 PM  
Blogger Izan said...

Takde la sad.. mcm dah jadi meluat la plak... pastu yg mana betul pun tak tahu.... aku pun pernah kene kat segar seksyen 18.. bwk ikan dari rumah mintak masakkan.. caj sampai 10 hengget tuh.. ampeh... masaknye 3 rasa je... tahu kalu aku masak sendiri... lagi sekali kene ikan kembung 2 ekor.. sederhana jek besonye... sampai 16 hengget la aku kene... menyumpah nyumpah lan...

11:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

makan kat chilis kena 2ratus hinggit occay je.. tak kisah pun... hampeh, dasar kedekut, berkira melayu...

8:11 PM  

Post a Comment

<< Home