~ a K u N a M a ~

.:: Apa la yang aku merepek kat sini ::.

Thursday, March 30, 2006

I am 29




Arini terasa nak nyanyi lagu TTM, sbb lagu ni ada part bunyik pelik pelik.. (hehehehe)..
One two three... meh nyanyi meh.. sambil goyang goyang... eh eh eh...

Ratu - Teman Tapi Mesra :

Aku punya teman
Teman sepermainan
Dimana ada dia selalu ada aku
Dia amat manis
Dan juga baik hati
Dan dia slalu ada waktu untuk membantuku

Namun aku bingung
Ketika dia bilang cinta
Dan dia juga katakan
'tuk ingin jadi kekasihku

R:Cukuplah saja berteman denganku
Janganlah kau meminta lebih
Kutak mungkin mencintaimu
Kita berteman saja
Teman tapi mesra

Aku memang suka pada dirimu
Namun aku ada yang punya
Lebih baik kita berteman
Kita berteman saja
Teman tapi mesra

Labels:

5 Comments:

Blogger princessren said...

heheh izan. happy birthday. dah makin dewasa yek cik puan kita nih. hehe.. semoga panjang umuq and bahagia di samping keluarga tercinta ;D

11:01 AM  
Blogger Izan said...

thank mary ann michael benzi...
dah tua rupanye aku....
hehehehe

12:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

happy belated birthday, I am so lost these days.

11:42 PM  
Blogger Izan said...

thanks sad... takpe...

12:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

dah tua... sedar diri takpe... :D

8:10 PM  

Post a Comment

<< Home