~ a K u N a M a ~

.:: Apa la yang aku merepek kat sini ::.

Wednesday, April 04, 2007

Kawan aku kawen


At last dapat gak aku kad kawen dari dia ni.. Lama gak la aku tunggu... Member aku ni member masa kat MRSM dulu.. kat Perlis.. pastu masuk MLA Cheras sesama.. pastu dia masuk Uniten... nak kawen dah... Saje la aku post kat sini kot ade bebudak batch aku kat MRSM yang kenal, meh la dtg kenduri dia... Hehehehe.. bukan aku lak nyebok jadi tukang jemput tapi dah dia tanye aku kot ade nombor or contact member member lama... dia nak menjemput.. so kira alternatif dari aku la ni... So Shaz!! Congrates ek..

Citer lain, pepagi ni aku takde citer lagi.. biasa je.. nanti kalau ade mende aku nak share.. aku post. canteekk...


Lepas lunch

Wei.. korang pernah makan seafood kat Port Klang tak? area esplanade or Bagan.. Takde la.. aku bukan nak promote ke apa... saje jek tetiba aku teringat dan terliur lagik la... (ekekeke.. bab makan ni aku mmg suka sangat sangat sangat... ).. last friday masa birthday aku (30/3 lepas la).. aku anak beranak gi la dinner kat sana... actually kedai ni member Lan yang suggest.. First time pegi dulu masa bulan puasa ngan member member lain... Kedai dia not bad... area Bagan Hailam.. harge ikan sume dia dah letak flat rate per kg.. as per other kedai kat esplanade tu dia ikut season.. tu yang aku malas nak gi kedai tu... yang buat aku surprise banyak kat kedai ni.. aku rasa owner dia chinese la.. tapi chef dia melayu and most of the waiters and waitresses pun melayu.. aku tgk customers dia pun byk melayu.. Surau pun ade which is quite comfortable gak la...maybe sbb tu la kot member Lan pun dok suggest kat kitorang... Hargenye not bad ... Aku makan bertiga anak beranak ada udang, ikan, kepah, sup sirip, bean curd (hehehe utk anak aku).. lebey kurang 80 plus je... kenyang mmg toksah cakap la... Alhamdullilah..

So pada yg minat seafood mcm aku ni.. kalau dah terlajak sampai port klang tu.. nak makan seafood ke.. gi la area area ni.. mmg byk kedai pun... tu je la.. ahaks..

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home